Tekstversjon:

  1. Handleincentiver gjennom rabatter
    1. Benytte tilsvarende system som blivakker.no for å gi rabatter ved kjøp over ulike summer og mulighet for å dele en tidsbestemt rabatt med venner(ny kunder) eller nytt salg med rabatt for denne kunden
    2. Markedsføre slike incentiver i sosiale medier
  2. Oppmuntre til å vurdere og gi produkt- og kundeomtale
    1. Samle kundeomtaler på bedriftsnivå og produktnivå og koble mot SEO(synlig på Google)
    2. Dersom det er lett å dele produkter i sosiale medier, vil flere få høre om det, kunden blir ”selger”.
  3. Sosiale medier: Månedens Pinterest-pinner & La kunden «selge»
    1. Månedens Pinterest-pinner for dr|Lykke:
      1. En konkurranse der man velger 6 kunder/følgere som kan være dr|Lykke-representant for hver sin måned neste halvår.  Vedkommende har da ansvar for å pinne vår stil i våre mapper under vår profil (selvfyllende innhold). Blir presentert i blogg/nyheter og i sosiale medier hver måned
    2. La kunden «selge produktene gjennom Pinterest og Instagram
      1. Ved å oppfordre til å pinne på Pinterest eller dele våre bilder på Instagram vil vi spre produktene vår mer og få mer lojale kunder (de er som oss/en av oss)
Advertisements

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s