Tekstversjon:

  1. Midlertidig landingsside/blogg for drlykke.no
    1. Sosial hub: lenke til gjeldende nettbutikker, sosiale medier
    2. Styrke troverdighet som firma: blogg(nyheter), kundeomtale, firmainformasjon (forhandlerliste)
    3. Påmelding til nyhetsbrev
  2. Epost-markedsføring 
    1. Samle epostadresser: netthandelen.no, blivakker.no, våre butikker, landingsside og via Facebook-konkurranse
    2. Nyhetsbrev med dr|Lykke design hver måned
    3. Fortelle om lansering i nyhetsbrevene til Blivakker og Netthandelen med mulighet til å melde på  vårt nyhetsbrev
  3. Synlighet og PR gjennom Google Adwords, Facebook og Pinterest
    1. Klargjøre drlykke.no for SEO
    2. Annonsere på Google søkemotor og i Displaynettverk, samt Facebook innen interiør(blogger) F.eks: «Snart får dr|Lykke egen nettbutikk! Hold deg oppdatert!»
    3. Bruke Pinterest som varekatalog
  4. Engasjement i sosiale medier gjennom konkurranser og historiefortelling
    1. Være tilstede På Facebook, Pinterest og Instagram med hverdagshistorier
    2. Konkurranser hver måned (må kunngjøres via Facebook):
      1. Facebook-konkurranser ”Stem på Månedens Produkt”
      2. Instagram-konkurranser #drlykkerus #drlykkevår #drlykkesommer
      3. Bli månedens dr|Lykke-Pinner og pin interiørglede for oss

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s